Wednesday, December 31, 2008

last entry for 2008

tak sangka kan.. kita dah sampai ke penghujung tahun 2008... sekejap jer masa berlalu... rasanyer br jer gi tgk bunga api penghujung tahun 2007.. ekekekek.. tetiba berdrama swasta lak...
bg zd, banyak jugak yang tercapai di tahun 2008 ni... dapat keje baru... built my whole life again.. banyak suka duka ditempuhi... terasa kasih sayang antara ahli keluarga zd makin tererat...
dengan kesihatan ayah zd pun dah semakin ok di penghujung tahun 2008 ni.. semoga abah semakin sihat di tahun 2009 dan seterusnya.. alhamdulillah.. abah dah boleh ker surau setiap malam... sekurang terisi masa abah...
utk zd, di tahun 2009, zd berharap masa depan yang makin cerah.. azam tahun 2009, takder dah yang merapu2... zd cuma berharap zd akan menjadi lebih matang jer... dan lebih banyak bersabar... buang segala bad temper yang ada..hehehe.. jgn tak caya korang.. zd ni temper orgnyer..ekekekekek...

k lah...

buat semua rakan2 di luar sana... selamat menyambut tahun baru.. semoga tahun baru 2009/1430 hijrah ini akan lebih bermakna utk semua kawan2... luv u guys...

2 comments:

SiFaDi said...

happy ner yer to akak jgk..
semoga apa yg diazamkan tercapai..
cewahhh...

zie tunggu kad kawin je ni..
tunang x mo k.... kui3..

nik ainn said...

happy new year nik..gud luck in everything...