Monday, April 27, 2009

aktiviti ujung minggu...

aktiviti ujung minggu... takder benda apa pun buat.. cam biasalah... masak memasak.. ari sabtu ari tu ada cuba buat fondant.. jadi.. tapi tak buat topping atas kek lagik... ari sabtu buat pizza.. 5 biji.. 3 bwk ker surau.. 2 biji makan kat umah....

pizza yang belum dibakar.. sikit jer cheese sbb mama tak berapa suka sangat..

pizza yang dah di bakar.... tak makan pun pizza....huhu

ada buat kek coklat.. tapi tak berapa naik sgt.. maybe sbb telur ayam yang lama.. last2 yuyi beli aiskrim malam tu jugak.. n jadilah menu camni.. coklat kek topping ngan aiskrim n coklat syrup....hmmmmmm....

ni lak.. menu bekfas ari ahad.. murtabak megi.. paling simple.. sbb abah dah gi bekfas lepas solat subuh kat surau.. n mama gi bekfas ngan geng2 joging dia..hehehe

2 comments:

Beldandy said...

dah lama tak makan murtabak maggi la...nyum nyum!

zdiana said...

itulah bel.. tetiba teringin nak makan, itu yang buat...