Monday, October 26, 2009

bunga dip

dah janji ngan hb nak post gmbr bunga dip.. tak siap lagik.. br buat bunga jer.. 1st time percubaan zd membuat bunga telur.. pastu berlagak lak nak buat bunga dip.. ekekekek... memasing buat utk isi masa lapang.. just gmbr bunga jerlah.. nnt bila dah siap penuh, zd tepek lagik.. hehe

br siap cantumkan.. belum jd bunga telur lg..

tgh keringkan kelopak bunga...

7 comments:

Zilla HB said...

finally,tempek gak ekk..hehehe

cunla tu...1st percubaan pun dah ok, emm blh bukak kedai dah ne zd...

*zd, aku nmpk bunga telur ne baru aku ingat tempahan kawan aku tu..matilah, satu benda pun tak wat laghi ne...huhuhu

Zilla HB said...

lupala nak tanya, nape tak tabur glitter? laghi cun kalo ada glitter tu zd...

beldandy said...

bunga dip ni cemana? tak paham la

zdiana said...

tak tabur lah hb.. malas.. ekekekek

bunga telur satu lagik kot br letak.. hehe

zdiana said...

bel.. bunga telur yang kita celur rangka dia ngan q-dip.. hehehe

TashadeNatasha said...

cantik.

zdiana said...

tasha.. tq.. tapi tak siap lagik..