Friday, June 12, 2009

membuat sabun..

seminggu dua ni dok bz di lab.. sesambil monitor bbdk final year project (nasib baik monitor..huhu), dok menyibuk kat org2 yang buat sabun.. percubaan demi percubaan utk menghasilkan sabun yang transparent.. masa ni lah nak belajar cara2 utk membuat sabun dan cuba kesan n tindakbalas chemical yang dimasukkan..meniba ilmu dr org yang lebih pandai... belajar ni sampai bila2 pun tak abis.. yang penting, kita sanggup nak belajar dan menerima kritikan..
pelbagai versi sabun...

ada yang jadi, ada yang tak...

lab yang bersepah...

p.s: nnt zd ambik gmbr bbdk zd wat keje lak..hehehe

4 comments:

Zilla HB said...

zd, leh bt mandi ke sabun2 ne?
kalo blh, bak mai la kat aku dalam sektul dua...heheh

zdiana said...

mandi?? pH nyer 11-13.. sanggup ker?? hehehe

beldandy said...

giler tinggi! sabun ni nk buat apa?

zdiana said...

zd br belajar buat sabun.. hehehe