Wednesday, July 1, 2009

buah mangga

tetiba citer pasal buah mangga kan?? hehehe.. br ni kazen zd ada dtg dr jertih utk majlis pertunangan adik zd.. kazen zd sorg lagik kirimlah buah mangga ni.. dia kirim sebiji jer.. tapi berat buah mangga tu 2.75kg sebiji.. mmg besar.. tapi buah mangga ni tak sedap makan time masak.. tapi makan time separa masak mmg best.. kenalak makan ngan kuah rojak makbee.. perghhhhh... hehehehe...

ni lah buah mangga nya...

buah mangga atas penimbang.. hehehe.. kang korang tak caya lak...

snap gmbr dekat.. nak konfirmkan jugak tu..hehehe

5 comments:

Ernie said...

sedap nik... aku sekarang tengah cari mangga muda sebab aku baru beli kuah rojak hehe

edyan7 said...

perrgghh... teringin lak aku tgk mangga ni... gila besar!

zdiana said...

mmg korg.. besar giler.. husband kazen aku keje jabatan pertanian.. sbb tu pandai bertani..hehehe.. tanam sekitar rumah jer tu...

nik ainn said...

mangga mutant ke nik? hehehe

zdiana said...

takderlah mutant.. tapi mmg pokok tu berbuah besar2 giler.. tanah kat besut subur kot.. wakakaka